PHOTO-2022-11-29-08-47-10
cddto-22-477-13-638223393862624782
cddto-22-477-13-638223393826842550
תמונה במה דיור מוגן
PHOTO-2023-06-12-06-45-11

הסיפור שלי

במשך כשלושים שנה אני עוסקת – בהנאה רבה – ביזמות של ערוצי תוכן ומדיה בתחום העיצוב והאדריכלות.

כל פרויקט כמו כל בניין, מתחיל מרעיון, מתוכנן בקפידה ומתבצע הלכה למעשה. גם החיים שלנו הם פרויקט הדורש תכנון, אמונה ופעולה.

אני משיקה את הבלוג האישי מקצועי הזה, כדי לשתף אתכם בעולם תוכן אחר של חיי. המסע הפרטי שלי לעולם בריא יותר, מודע יותר ואיכותי יותר.

המסע מתחיל עם יציקת יסודות התודעה שהם המפתח לאיכות חיים. התודעה מניעה אותנו לקבל החלטות, להתמודד עם אתגרים ולחתור לחוסן נפשי, לסיפוק אישי ולהצלחה – משם מגיעה תחושת האושר.

המעשה לצד האמונה הוא הכוח שמושך אותנו קדימה. בכל יום אנחנו מתמודדים עם בחירות, קטנות וגדולות. הדרך שבה אנו בוחרים ללכת, קובעת את מסלול חיינו.

"לזוז על החיים" אינו רק סלוגן, אלא אורח חיים. זוהי קריאה לפעולה – להפסיק להיבהל, לחשוש או להימנע מהאתגרים ומהבחירות ולהתחיל לראות בהם הזדמנויות לגדילה ולשיפור.

בבלוג המסע הזה, אני מתכוונת לשתף אתכם בקפסולות של ידע שצברתי, תובנות מספרים שקראתי, וניסיון שרכשתי בתחומים השונים. החל מתזונה שתומכת בבריאות המוח, דרך טיפים למודעות והתפתחות רגשית ורוחנית, ועד לאסטרטגיות – בתחום היזמות והעסקים – שמעניקות ערך מוסף ובסופו של דבר מובילות להצלחה.

מזמינה אתכם להצטרף אליי במסע של התפתחות, שינוי והתחדשות, כדי שגם אתם תוכלו "לזוז על החיים" בדרך הכי טובה שיש.

נעים להכיר, שמי איריס מושלי ואני הבעלים והמנכ"לית של קבוצת בית ונוי. אני יזמית ואשת עסקים בעלת ניסיון של כשלושה עשורים בייזום והפקת אירועים בתחומי העיצוב, האדריכלות והבנייה. אני מנהלת את קבוצת בית ונוי ואחראית להוצאת 165 מהדורות של מגזין "בית ונוי". עד היום הפקתי למעלה מ-395 כנסים מקומיים ובינלאומיים, ובנוסף אני מעניקה שירותים בתחום ה-"פיתוח העסקי" לחברות מעולמות האדריכלות והעיצוב.

נולדתי בקריית שמונה, חייתי 35 שנה בשבי ציון – מקום קסום על חוף הים בצפון בארץ. נסעתי 4,000 ק"מ בחודש למרכז לצורך העבודה שלי. היום אני גרה בתל אביב.

עברתי חיים מאתגרים מאוד, הצלחתי לצמוח מהמשברים ולשגשג. ההצלחה הגדולה של חיי היא המשפחה היקרה שלי – השמש הפרטית שלי.

0
שנים

בעלת קבוצת
"בית ונוי"

0
אירועים

מקומיים ובינלאומיים

0
מגזינים

של "בית ונוי"

K 0 +
חברים

ברשתות החברתיות

לזוז על החיים - החזון שלי

התחלתי את הקריירה שלי בגיל 22 ומאז עברו שנים רבות שטמנו בחובן שלל אתגרים: בריאותיים, נפשיים, כלכליים ועוד.

אומנם כל אתגר הגיע מסיבה שונה, וכל אתגר היה שייך לכאורה לתחום שונה, אבל מהר מאוד הבנתי שהתמודדות עם כל סוג של אתגר מצריכה: תזונה = בריאות, מודעות = למידה, תחושה של ייעוד = אמונה.

בעולם היזמות והעסקים, המפתחות להצלחה חורגים מעבר לאסטרטגיות עסקיות מסורתיות. מדובר ביותר ממאזן כלכלי; מדובר בטיפוח גישה הוליסטית הכוללת שיפור התזונה וה-Well Behing, מודעות לעצמינו ולרצונות שלנו, ולמידה מתמשכת – גם של סודות התודעה וגם של סודות המקצוע.

גוף ונפש בריאים הם הבסיס לפרודוקטיביות ולחוסן מתמשכים. חיים בריאים, פיזית ונפשית לא רק מגבירים את רמות האנרגיה אלא גם משפרים את קבלת ההחלטות ואת יכולות פתרון הבעיות.

הלמידה המתמשכת תאפשר לכם להישאר מעודכנים ולהסתגל למגמות חדשות כך שתמיד תהיו צעד אחד לפני כולם.

הקפדה על התזונה שלכם תעניק לכם דלק שמעודד את המוח והגוף להגיע לביצועי שיא.

על ידי אימוץ גישה הוליסטית זו, תוכלו לנצל את מלוא הפוטנציאל שלכם ולהבטיח לעצמכם חיים מאוזנים עם תחושה של הגשמה. המסע היזמי שלכם תמיד מתחיל בטיפוח עצמכם – נפש, גוף ותודעה – רק כך אפשר לכבוש פסגות חדשות.

היום, אחרי שקראתי אין ספור ספרים, סיימתי שנתיים של לימודי תזונה ברפואה פונקציונלית, ועברתי אינספור קורסים בהתפתחות אישית כגון: אימון הוליסטי, NLP, תטא הילינג ועוד.

לא רק שאני מאמינה לחלוטין בדרך הזו, אלא שיש לי הוכחות אישיות רבות לכך.

מלבד התוכן שאני מעלה בבלוג הזה, בימים אלו אני מפתחת שיטה להסרת חסמים ליזמים ולבעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד. מאמינה שבקרוב תוכלו להשתתף בקורסים ובסדנאות ואף להקשיב להרצאות –  כדי שגם אתם תוכלו "לזוז על החיים."

בכל מקום שבו אתם נמצאים, בכל שלב של החיים אני מזמינה אתכם להצטרף אליי למסע של התפתחות, שינוי והתחדשות כדי להגיע ל'פנטהאוז' של חווית החיים.

כל אחד ואחת יכול.ה "לזוז על החיים" בדרך הטובה ביותר שיש.
זה אפשרי. זה מרתק. וזה בידיים שלכם. בואו נזוז יחד.

הצטרפות לקהילה לזוז על החיים

רוצה להיות חלק מקהילת "לזוז על החיים" ולקבל עדכונים ראשונים על טיפים, תובנות והשראה איך לחיות את החיים הטובים ביותר? מלאו את הפרטים והצטרפו לניוזלטר שלנו.

* בדיוק כמוכם לא אוהבים ספאם – מבטיחים לעדכן רק בדברים מעניינים
ברוכים הבאים לבלוג שלי, נקודת מפגש שבה אני משתפת אתכם במסע שלי בעולמות התזונה הבריאות הפיתוח האישי והיזמות.
כאן אני משתפת בתובנות ובידע שרכשתי דרך מסעי האישי, מתוך לימודים מגוונים בתחומים רבים, ומתוך נקודות חשובות שלמדתי ממגוון ספרים שקראתי.
חשוב לציין שהתוכן בבלוג זה אינו מהווה המלצה לשימוש אישי. כל אדם הוא ייחודי ומה שמתאים לי אינו בהכרח יתאים לכולם.
לכן כל קורא מוזמן להתייחס לתוכן באחריות ובהתאמה אישית , להיוועץ במומחים בתחום הרלוונטי לפני שימוש או יישום של כל רעיון או טיפ.
דילוג לתוכן