איך בונים מותג חזק וממוקד בתחום האדריכלות, העיצוב והבנייה?

בפודקאסט "השאגה" של שרה מאיר, בעלים ומנכ"ל של חברת מיתוג ואסטרטגיה מצליחה. אני מספרת על מעבר החברה ממיתוג כללי למיתוג ממוקד לקהל יעד, על האתגרים הגדולים ביותר בעבודה עם חברות בתחום הבנייה, ואיך אני כנותנת שירות יכולה לעזור להם להתמודד עם אתגרים אלה. שוחחנו גם על מיתוג בעידן הנוכחי כדי להישאר בתחרות ועל ההשפעה של תוכן דיגיטלי כמייצג השראה ושייכות בין חברות.

מוזמנים להאזין לפודקאסט ולכתוב לי מה דעתכם…

אולי יעניין אותך

הצטרפות לקהילה לזוז על החיים

רוצה להיות חלק מקהילת "לזוז על החיים" ולקבל עדכונים ראשונים על טיפים, תובנות והשראה איך לחיות את החיים הטובים ביותר? מלאו את הפרטים והצטרפו לניוזלטר שלנו.

* בדיוק כמוכם לא אוהבים ספאם – מבטיחים לעדכן רק בדברים מעניינים
ברוכים הבאים לבלוג שלי, נקודת מפגש שבה אני משתפת אתכם במסע שלי בעולמות התזונה הבריאות הפיתוח האישי והיזמות.
כאן אני משתפת בתובנות ובידע שרכשתי דרך מסעי האישי, מתוך לימודים מגוונים בתחומים רבים, ומתוך נקודות חשובות שלמדתי ממגוון ספרים שקראתי.
חשוב לציין שהתוכן בבלוג זה אינו מהווה המלצה לשימוש אישי. כל אדם הוא ייחודי ומה שמתאים לי אינו בהכרח יתאים לכולם.
לכן כל קורא מוזמן להתייחס לתוכן באחריות ובהתאמה אישית , להיוועץ במומחים בתחום הרלוונטי לפני שימוש או יישום של כל רעיון או טיפ.
דילוג לתוכן